Söndag 1 april - Fortsatt demontering

Den intensiva perioden på jobbet tar tydligen ut sin rätt! Vi sov ända till 09.00 i morse!!! Först kl. 10.45 var frukosten avklarad - efter joggingrunda och dusch! Större delen av da'n ägnades åt förrådsröj och -städning. David var bussig och skiftade däck på bilen.

Efter en utsökt söndagmiddag (Lammfilé) kliade det i båtfingrarna, så det blev lite mer plock med "Femman". Jag tog bort det sista av lösa detaljer - med undantag av ratten. Logg, handtag och lite elektriska monteringar ligger nu samlat i en låda. Jag fortsatte försiktigt med skrapan - både på bordläggningen och invändigt på bottnen.
image10image11
Den lilla handskrapan fick jag av farsan för minst 30 (om inte 40) år sedan. Kul att den kommer till användning igen! Men den börjar bli lite slö, och det finns inte mycket kvar att skärpa med filen. Tur att jag har ett extra blad kvar!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Bra jobbat farsan! Ser fram emot att åka med! Kram/Pauline

2007-04-03 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0