Söndag 26 april - Tätning

En (vädermässigt) fantastisk helg fick jag uppleva i min ensamhet. Kerstin var i Stockholm, och jag roade mig med att jobba med båtarna OCH att gå på Mässa i Cloetta Center. Det senare var ingen höjdare precis. Lite folk - och det gör i och för sig inte så mycket - men framför allt oengagerade mässdeltagare. De var helt klart påverkade av den dåliga publiktillströmningen.

"Femman" fick mest uppmärksamhet den här helgen, eftersom hon helt enkelt krävde mer jobb. Litte Epoxy hann jag i alla fall smeta ut lite här och där på Speedyn. Precis när jag var färdig öppnade sig himlen och en rejäl regnskur plaskade ner. Jag tror dock inte att det betydde något för Epoxyn och tätningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0