Söndag 13 maj - Aj, aj, aj ...

Jaha ... ja! Säg den glädje som varar beständigt. Mina ryggbesvär visade sig inte bara vara ryggbesvär, utan domen är diskbråck! Jag har rejält ont, och äter värktabeletter fyra gånger om dygnet efter ett sju timmars besök på akuten i tisdags. 6h 45 minuter av den tiden var väntetid! :-(

Fortsättningsvis är det sjukgymnastik och försiktighet som gäller, så det lär dröja ett tag innan jag kan ta itu med "Femman" igen - dessvärre.

Men jag är optimistisk, så håll utkik. Förhoppningsvis är jag igång om någon vecka igen!
C U!

Kommentarer
Postat av: Grottefolket

Ta hand om dig och ryggen. Du hinner nog det du vill ändå! Kram Kram!!!

2007-05-14 @ 19:15:09
Postat av: Janne

Tack för omtanken! Det blir svårt att hålla sig i skinnet, men jag har en STRÄNG sjukgymnast!

2007-05-14 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0