Lördag 26 april - Äntligen!

Jag kom just att tänka på att i dag är det precis 40 år sedan jag muckade från lumpen på I20 i Umeå. Vad nu det har med renoveringen av "Femman" att göra ...
Solen skiner och utetemperaturen är dräglig. På förmiddagen tog jag en promenad till Skivmässan på Cupolen tillsammans med David och Janne O. Tyvärr fanns det inget av intresse, så vi blev inte långvariga.
Tog ett tag med "Femman" när vi kom hem. Det är viktigt att ta till vara alla ögonblick, så att jag kan nå mitt mål: "Fri fart på Göta Kanal" den 26 juli.
Jag borrade upp några onödiga hål och pluggade igen dem med hjälp av träplugg och Plastic Padding. Hittade också en bit list, som får bli ny köllist.
image59 image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0