Söndag 11 maj - Det går bakåt

Det fantastiska sommarvädret fortsatte även under Pingstdagen, och hela familjen var igång i trädgården. Kerstin och Helena målade staket och David monterade studsmattan. Själv tog jag mig bakåt i båten och attackerade akterspegeln. Den var ju ingen vacker syn, och jag hade gett mig 17 på att få lite snits på den. Jag räknade med att skrapa bort gammal färg för att sedan kunna lägga på ny. Nu blev jag väl lite "carried away" när det gick så bra med roterande stålborste och sliptrissa. Slutresultatet blev nästan trärent.
image63 image64
Fint va?!
image65
Kanske kan jag få det ännu renare,
så det går att fernissa (åtminstone) överdelen av akterspegeln!

Kommentarer
Postat av: Björn

Här går det undan! ser ut att bli en bra renovering.

2008-05-15 @ 14:37:47
URL: http://sporty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0