Tisdag 21 juli - Lite stöd för ryggen

Jag hade lite plywood kvar efter durktillverkningen så jag snodde till ett ryggstöd, efter tips från Kerstin och Helena. Det var det sista som hände i går kväll. Tyvärr var betset slut så jag kunde inte sätta färg på ryggstödet. Tog det annars lugnt på förmiddagen - köpte mer bets och fixade gångjärn till ryggstödet - och fick hjälp av Helena att hämta motorn efter lunch. Hade hoppats på att flytta ut Speedyn i solskenet, så att vi kunde hänga på motorn. Icke då! Nu hade vädrets makter fått för sig att det räckte med solsken, så regnet började vräka ner. Tur att hon ligger under tak. Nu väntar jag på att betset ska svalna, så att jag kan stryka på, och kanske jag hinner med ett lager fernissa innan da'n tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0