Söndag 6 maj - Lite småplock ...

I morse kändes ryggen riktigt bra, så Helena och jag satsade på en joggingrunda vid halvniotiden. Tyvärr var jag optimistisk i överkant, så efter några hundra meter sa ryggen ifrån, och det var bara att lämna Helena åt sitt öde och linka hemåt. Det brände som eld i ryggen, men efter några Paraflex Comp kändes det riktigt bra igen.

Jag tog av presenningen och var beredd på att ge mig iväg till Biltema för att införskaffa Epoxylim och glasfiberväv. Lite småplock med slippapper och lite annat gjorde att tiden rann iväg, så biltemavisiten får vänta. Helena var bussig nog att erbjuda sina tjänster, så hon slipade och tvättade bordläggning och botten.
image47image48
Vädret var underbart, så vi passade på att inviga grillen för säsongen. En sen lunch bestående av grillade kycklingfiléer, klyftpotatis, grekisk sallad, tsatsiki samt glass med bär gjorde att man bara ville sitta kvar hela eftermiddagen och njuta.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Bra jobbat farsan! Men var rädd om ryggen. Kram/P

2007-05-07 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0