Söndag 27 april - "Listigt"

Jag kände mig seg och trött i dag ... har sovit dåligt några nätter! Efter en förmiddagsfika hos Tollie och Ivar (mina svärföräldrar) kände jag mig ännu tröttare, så det blev en "puttestund" i soffan innan jag tog mig ut i trädgården. Slipade lite på spacklet från gårdagen, och fixade till köllisten, så jag tror den kommer att duga. Jag hade köpt ett nytt mirakeltätningsmedel, som jag hoppas håller vad det lovar. Nu börjar det nog att luta åt bottenmålning.
Glaset på bilden? Kerstin kom ut och överraskade med en aptitretande Ouzo före kvällsmaten! Smaskens!
image60

Kommentarer
Postat av: Björn

mirakeltätningsmedel? vad hade du där? det kanske är något jag skulle ha under min båt med. Och vad använde du för spackel på skrovet? jag håller ju på och skrapar färg forfarande men utsidan på skrovet börja bli klar.

2008-05-05 @ 22:36:33
URL: http://sporty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0