20 februari - Uppdaterat!

Så mycket båtjobb har det inte blivit, men däremot en hel del riktigt upplyftande telefonsamtal. Jag pratade med Lasse Hagner, som har varit i "båtbranschen" i många år. Han kände pappa mycket väl och har bl a ägt min "Femma". Pratade också med Janne Säfwe, som har en del Cyklon-båtar och dessutom har lovat mig att dela med sig av lite bilder.

De senaste veckorna har jag lagt mycket tid på att fräscha upp sidorna om pappas båtar på http://cyklon.3w.se. Det passar bra nu när artikeln om honom kommer i "Klassiska båtar" nr 2. Dessutom skulle farsan ha fyllt 90 år den 1 mars.
image56
Jag är själv riktigt nöjd, efter att ha hittat en meny som känns bra. Den förra funkade inte som det var tänkt, så den låg bara ute i tre da'r!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0