Söndag 15 juni - Härligt möte

Så var det då dags ... mötet på Lidingö med Ulf Hedberg, en av tvillingarna som byggde "Femman" i början av 1960-talet. Vi hade stämt träff vid Talluddens Båtsällskap intill Gåshaga brygga. Jag skulle ju hämta motorn - den som satt på "Femman" från början.

Till min stora glädje var även brorsan Ove med. Vad kul!!! Det blev ett kort men intensivt möte, och jag fick hjälp med att lyfta in motorn i bilen. Jag blev så till mig att jag tyvärr glömde ta fram kameran och plåta tvillingarna. Jag får hoppas på fler möten ... ni får i stället nöja er med en bild på motorn:


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hur kan du vara i Sthlm utan att komma förbi och ta hand om din sjuka dotter?

2008-06-17 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0