Söndag 18 maj - De' e' de' små små detaljerna ...

Sommarvädret fick baksmälla och denna helgen var riktigt kall och ruggig. 5 grader på söndagseftermiddagen! Det blev inget gjort utomhus, men lite småplock med detaljer pysslade jag med i alla fall.

Tidigare under säsongen har Charlie Crane hjälp mig med min ratt (som farsan tilverkade på 60-talet). Jag saknade centrumplatta, men Charlie fixade till'et med hjälp av en bit mahogny. Snyggt va?

En motorplatta i aluminium gav jag mig på. Den var hårt anfrätt av saltvatten, men jag kom en bra bit på väg med stålborste och sliptrissa.

Beslagen till trimplanen tog jag också en dust med, och själva trimplanen har jag målat svarta.
image67 image68

image69 image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0