Söndag 26 april - Tätning

En (vädermässigt) fantastisk helg fick jag uppleva i min ensamhet. Kerstin var i Stockholm, och jag roade mig med att jobba med båtarna OCH att gå på Mässa i Cloetta Center. Det senare var ingen höjdare precis. Lite folk - och det gör i och för sig inte så mycket - men framför allt oengagerade mässdeltagare. De var helt klart påverkade av den dåliga publiktillströmningen.

Hur som helst hade jag skaffat mig lite glasfiberväv och epoxy för att försöka få bukt med den otäta skarven under köllisten. Det funkade riktigt bra, och arbetet gick förvånansvärt smidigt. Nu ska det få "brinna" färdigt innan jag sätter dit köllisten igen. Sen blir det lite slipa å lite mer bottenfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0